max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   210
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmadees

ahmadees

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 60
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 765
بطولاتي : max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Empty
أوسمتي أوسمتي : max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Empty

max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Empty
مُساهمةموضوع: max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري    max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Icon_minitimeالثلاثاء مارس 12, 2013 12:37 am

مرة جابة اكتبو يفتتح تسجيل بتوقيت اولوية للاعضاء اصدقاء و مصريين لان هذا منتدى مصري مئة بالمئة على كل جزائري مسجل في هاذ منتدى ان يقرىء هذا موضوع انا اتكلم مع اعضاء الي يكلو نيفو على جال ولد بلادو كيف ترون هذا احتكار اليوم انا و غدا انتم
زائر
زائر
Anonymous

max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Empty
مُساهمةموضوع: رد: max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري    max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Icon_minitimeالثلاثاء مارس 12, 2013 12:49 am

المشتركين بالبطولة

2- hazem tounsi<<<< bayern

3-king of noobs <<<< juventus

من تونس كلاهما

7-king ayman <<<< man city

16-moundji ziani <<<<< man united

جزائر

كيف تقول عنصرى
انت لم تكن متواجد الفترة الماضية ما الذى يضمن لنا انك تكون ملتزم بالبطولة
ahmadees

ahmadees

بطولاتي : max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Empty
أوسمتي أوسمتي : max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Empty

مُساهمةموضوع: رد: max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري    max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Icon_minitimeالثلاثاء مارس 12, 2013 1:11 am

يا حبيب الكلمة يا حبيب احنا عندنا كلمة ميزان الشرف بعرف انك ما راح تفهم هاذ الشيىء
ahmadees

ahmadees

مُساهمةموضوع: رد: max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري    max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Icon_minitimeالثلاثاء مارس 12, 2013 1:12 am

خلاص ما بدي اشارك في بطولتك لان بدات اشك هل هذه بطولات شرفية هل قرعة تجري بنزاهة لا اظن
fallen-angel

fallen-angel

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 6240
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2257
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Uous_o11
فضية كأس العالم(3)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   B7881310
بطوله توب تين(10)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   24215226
فــضية اليوفا شامبيون (5)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Oouuoo10
برونزية راس السنة(2,3)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   24215210
فضية توب تين(9)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   B7881312
التصنيف: 7

max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Sh2on110
افضل عضو لجنة شئون لاعبين لعام2012

max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   941692187
السهرات ( 23 , 43 )

max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
الحلـــ(5,18)ـــقه

مُساهمةموضوع: رد: max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري    max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Icon_minitimeالثلاثاء مارس 12, 2013 1:26 am

لمشتركين بالبطولة

2- hazem tounsi<<<< bayern

3-king of noobs <<<< juventus

من تونس كلاهما

7-king ayman <<<< man city

16-moundji ziani <<<<< man united

جزائر

+ ان انت غير فعال فى الفترة الاخيرة يا احمد وتم التنويه قبل التسجيل ان الغير فعال سيتم استبعاده حفاظا على جدية البطولة لان فى الفترة الاخيرة كان بيسجل اعضاء غير فعالين و لم يكملوا البطولة لاخرها
didier zouhir

didier zouhir

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 5600
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2548
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   48565611
درع الدورى(3)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   21b11310
بطل الكأس(3)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Ouoo10
كأس السوبر(3)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Ouuoo10
بطل كأس الكؤوس(1)
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Player12
أفضل لاعب بيس6لعام2012
max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Mo4ref12
افضل مشرف لقسم الالعاب لعام2011

مُساهمةموضوع: رد: max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري    max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Icon_minitimeالثلاثاء مارس 12, 2013 2:14 am

بلا فعال بلا فعالين يا أنجل متشغلش بالك أنا هرد عليه
الواد جاي بستعبط
توضيح لأحمد إسس ولا أسس إلخ...
بتغيب سنة وجاي تسجل في بطولة
أكيد مش مسموح
ومفيش أي منتدى بيسمح بكده
أصلا لو سجلت في منتديات تانية هتلاقي شروط زي مثلا لازم مشاركات فوق 100 أو معدل التواجد يكون جيد
بس هنا مفيش علشان حابين الكل يتمتع
لكن للأسف بييجو أمثالك وبيبوزو كل حاجة
مين قال لك أصلا إنك تسجل معانا
ولا حد
يعني سجلت براحتك و لعبت براحتك ومحدش غصبط
اديناك اشراف و عاملناك زي أخونا وجاي دلوقتي تقول عنصرية؟؟
لو عايز تروح رووح إنت وياريت تاخذ معاك كل الناس اللي دماغها قد دماغ العصفور زيك
أما بالنسبة للكلام ده اللي وجهتو للأخ حازم

ahmadees كتب:
يا حبيب الكلمة يا حبيب احنا عندنا كلمة ميزان الشرف بعرف انك ما راح تفهم هاذ الشيىء

حابب أقول لك إن حازم أشرف منك ومن مليوون واحد زيك

وهعيد كلامي لو عايز تروح روح و خلصنا منك
هتساهم كثير في تنظيف المنتدى.

كلمة أخيرة

كل الكلام اللي فوق أنا قلتو علشان إنت طلبت جواب

نيجي دلوقتي لكلمة المنتدى عنصري ديه.
كل اللي هقولو لك هو

max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Shutupf

سلام وياريت منشوفش وشك هنا تاني.

مفيش إنسان على وجه الأرض أكبر من بيس6ستارز.

::bay bay::

????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري    max  انت  لم  تجوبني  ضع  في   قانون  جديد  لان  لم  اقرا  يجب  عدم  غياب  و انا  انسحب  من  منتدى  عنصري   Icon_minitimeالثلاثاء مارس 12, 2013 4:39 am

ملوش لازمة الكلام ده يا زوهير

ده مش شكل واحد ابدا كبير فى السن او حتى شاب

عموما مهما يكن .. اهلا بيك معانا ونتمنى التواصل الدائم ووجودك بشكل ملحوظ .. عشان تقدر تشارك فى البطولات القادمة

ويا سيدى انت عندك مثلا السهرات .. مهو اى حد بيشارك عادى جدا من غير كل الكلام ده

اهلا بيك مرة تانية وحمدالله على السلامة

وملوش لازمة كل اتهاماتك دى ssmmille

max انت لم تجوبني ضع في قانون جديد لان لم اقرا يجب عدم غياب و انا انسحب من منتدى عنصري
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اقتراح قانون في اجمد واحد
» اقتراح بصياغة قانون جديد
» بعد طول غياب يعود ليضرب من جديد
» ويعود السفاح من جديد..اول بيست لي بعد غياب عام كاامل ..
» نظام التوقعات الجديد ... اقرا الان (update)