مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 210
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer


 
الرئيسيةالتسجيلدخول

 

 مقلــــــــ7ــــــب مع ........

اذهب الى الأسفل 
4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
el zalou3

el zalou3

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4590
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1756
بطولاتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 941692187
السهره 52
أوسمتي أوسمتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 459775837
المُحرر المميز

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 27304210
افضل عضو لجنة اعلامية لعام2012

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 3dw110
افضل عضو لهذا العام لعام2012

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 55622710
الحيران في فوازير رمضان

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 1:00 am

معنا الليلة مقلب جميل مع المشرف العام ابن النيل

بدأ المقلب بدعوة الزلوع ابن النيل لعمل معه حوار جرئ وشربها النيل وسط الجفاف smille2 

el zalou3
عاوز أعمل معاك حوار جرئ زى اللى اتعمل مع نانو قبل كده
موافق ولا لآ


Mr.abn el nile
اكيد
ماشي


el zalou3
تمام هستضيفك انت وفالين ونعمل حوار جرئ

Mr.abn el nile
ك
معاك في اي هتشsmille2 


el zalou3
لا ده مش هتش ده حوار من القلب

Mr.abn el nile
ك
بهزر


el zalou3
اوك


ويبدأ الحوار باتفاق مع فالين فى محاولة اغراق ابن النيل فى أبوه فهل يستطيع الاثنين فعل ذلك .. دعونا نرى ونتابع


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


el zalou3
اهلا بكم أعضاء بيس 6 ستارز في في فقرة حوار
جرئ ومعنا اليوم نجمان كبيران قدما الكثير للمنتدى وهما فالين وابن النيل فلنرحب بهما


Mr.abn el nile
الله يرحب بيك

fallen-angel
اهلا بيك و بكل متابعينا و اهلا بكيمو

Mr.abn el nile
الله يخليك فالين

el zalou3
فى البداية هنوجه سؤالنا لفالين ايه رأيك فى ابن النيل كشخصية
عاوزين اجابة بصراحة مش مجاملة احنا فى حوار جرئ



مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


وهنا يتدخل الزلوع ليقول لفالين فى رسالة خاصة

el zalou3
جاوب اجابة مستفزة على السؤال ده

fallen-angel
اكيييدsmille2 


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


fallen-angel
ابن النيل نشيط فى المنتدى, لكن شخصيته مهزوزة الى حد ما
و قراراته متسرعة شوية و محتاج متابعة من الادارة لكن هو راجل محترم
و بحترمه و بعتبره زى اخويا الصغير بجد والله مش مجاملة


el zalou3
نفس السؤال هنسأله لابن النيل ايه رأيك فى شخصية فالين بص جاوب بصراحة

Mr.abn el nile
هو شخصيه ممتازه ومش بيشيل اي حاجه في قلبو من جها
حد ونشيط وله شخصيته وقرارته مافيهاش تسرع


el zalou3
اجابة محاطة بالكريمة من ابن النيل

Mr.abn el nile
مش فاهم
كريمة ايه


el zalou3
يعنى اجابة مجاملة كأنك خايف على منصبك

fallen-angel
لا بالعكس دا شئ مفروغ منه اكيد هو مش هيقول غير كدا انا كنت متوقع الاجابةssmmille 


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


وهنا يتدخل الزلوع ليستفز ابن النيل فى رسالة خاصة

el zalou3
جاوب بصراجة ماتخفش

Mr.abn el nile
والله مجاوب بصراحه


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


Mr.abn el nile
ههههههههههه مجاملة ايه الراجل كل قرارتو وهو في اللجنه مكنش بيخدها الا لما يستشر


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


وهنا يقول فالين للزلوع اسئله هذا السؤال

fallen-angel
اتكلم عن لعبه للبيس .. لانه امبارح قالى انا بخسر كتيير فمش بشترك فبطولات


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


el zalou3
السئوال لفالين ايه رأيك فى لعب ابن النيل للبيس 6 وايه رأيك فى اشتركه فى البطلات ثم الانسحاب

fallen-angel
بصراحة انا كنت عايزه يشترك فى البطولات عشان مستواه
يعلى شوية لان مش معقول يكون لاعب فبيس6ستارز و بيشيل بال 6 وال 7 ههههههههه
اينعم كلنا بنكسب و بنخسر


Mr.abn el nile
هههههههه

el zalou3
ردك ايه يا نيل على كلام فالين انك لا تفقه شيئا فى البيس ولا تتعلم فيها شئ

fallen-angel
هو مش هيقدر يقول غير كدا دا الواقع ssmmille 

Mr.abn el nile
هو كلامو صح اني بدخل بيتحط عليا ب6 وال7 لكن غالبا لما
اكسب زي بيست قدام الاسد كارا وخسران بيست من نانو بصعوبه امبارح
وفالين الواقع مليان كواقعsmille2 


el zalou3
افهم من الجملة الأخيرة انك بتستهزئ من فالين

fallen-angel
قواقع ؟؟؟؟؟؟؟؟

Mr.abn el nile
لا مش كده اني بهزر معاه

fallen-angel
ليه كريم كدا دنا عمال اقول زى اخويا و بتاع


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


وهنا يقترح الزلوع على فالين هذا الاقتراح

el zalou3
بص انا هقول انى رايح خمسة كده اشوف حد بينده عليا
وانت حاول تستفزه فى حكاية انك كنت بتشتشيره فى القرارات
وكده هيبان اننا مش بنعمل حوار ناو لانى مش موجود
وخشله برده فى حكاية قواقع دى
قوله احترم نفسك شوية وانى أكبر منك سنا



مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


el zalou3
تب معلش خمسة كده حد بينادى عليا اوعو تمشوا

Mr.abn el nile
ك

fallen-angel
اوك يا زلوع خد وقتتك

Mr.abn el nile
خدت خمستك براحتك

fallen-angel
ايه يا كيمو الاجابات الحنينة دى

Mr.abn el nile
اصلي قلبي رهيف smille2 

fallen-angel
مين قالك انى كنت بستشير حد فقراراتى ؟
انا ماستشيرش حد انا اطلع القرار يمشى عليه الكل


Mr.abn el nile
يعني مكنتش بتستشير اهضاء اللجنه
هههههههههههههه
ازاي المفروض بتستشير


fallen-angel
لا طبعا هم اللى يستشيرونى ماشى انما انا استشير ليه

Mr.abn el nile
عشان لا خاب من استشار

fallen-angel
انا كنت رئيس لجنة يعنى اعمل اللى انا عايزه

Mr.abn el nile
وعملت اللي انتا عاوزه

fallen-angel
ايوة طبعا و محدش كان يقدر يقولى انت بتعمل ايه

Mr.abn el nile
ماو 
بس كده تفضحني في البيس6


fallen-angel
و بعدين قواقع دى يا كريم ؟ انا اكبر منك عيب يعنى

Mr.abn el nile
خلاص اسف

fallen-angel
احترم نفسك شوية فى فرق سن كبير بينا

Mr.abn el nile
خلاص اسف

fallen-angel
اسف بعد ايه بقى ما خلاص الكلام اتقال
واتسجل
والناس كلها هتشوفه و انا ليا مكانتى


Mr.abn el nile
مش عاجبك كلامي البلوك شغال عندك صح

fallen-angel
و هو البلوك هيمسح الكلام الى انت قولته ؟
ماهو الزلوع سجل خلاص


Mr.abn el nile
وكمان انتا اداري في المنتدى كلامك مش عجبني وبوظ سمعتك شلني ياعم والغي الحلقه

fallen-angel
ايوة هلغيها اكيد امال هسيبها وانت بتقولى قواقع


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


وهنا دار هذا الحوار بين الزلوع وفالين  بعيد عن انظار النيل

el zalou3
ايه رأيك أجى اسخنه انا شوية

fallen-angel
اه تعالىsmille2 
بس متقولش ان الحلقة رجعت اكنك جيت شوفت الكلام smille2 



مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


el zalou3
اسف شباب انتى تأخرت

Mr.abn el nile
ماشي ياعم الغيها
وزلوع مش مكمل حاجه


el zalou3
فى ايه يا شباب

fallen-angel
انا سمعتى هتفضل زى ماهى

el zalou3
ايه يا ابن النيل
مالك


Mr.abn el nile
ماشي والله منا مكمل حاجه
وحلفت


fallen-angel
هو انت الى هتشكك فسمعتى ولا ايه

el zalou3
اى يعنى مش هتكمل ده
انت مش محترمنى بقى ولا محترم المنتدى


Mr.abn el nile
ولا في اي يوم

el zalou3
وكده يبقى فالين عنده حق

Mr.abn el nile
ايوه ياعم مش محترم حد
ماشي انا عاوزه يبقى عندو حق


fallen-angel
انا اللى مش هكمل انت جايبنى يا زلوع بعد ما بقيت مدير فالمنتدى عشان التهريج دا

Mr.abn el nile
ياعم ولا يهمك

fallen-angel
هات معايا زيزو ولا كيموز

Mr.abn el nile
مش هتشوف خلقتى تاني

el zalou3
لما قالى انه مش عاوز يطلع معاك لانك عيل صغير بس انا اقنعته بالعاقية

fallen-angel
ولا فاكرول ولا زوهير
حد من الناس الكبيرة دى


Mr.abn el nile
وانا مطلبتش انك تقنعو

fallen-angel
اشوف خلقتك ايه ياعم هو انا شفتك قبل كدا اساسا
انت من النهاردة هتخرج من الاشراف و هيتم طردك من المنتدى
لحد ماتعرف الاسلوب الى تتكلم بيه مع المدير


el zalou3
خلاص يا شباب اهدوا علشان اعرف ادير الحلقة ونكملها

fallen-angel
اصله مستفز اوى

Mr.abn el nile
كملو مع نفسكو وبعيد عن دماغي


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


وهنا يتدخل الزلوع ليستفز ابن النيل أكقر بعيدا عن فالين

el zalou3
فيه ايه ياعم
ده حوار جرئ من القلب وانت وافقت


Mr.abn el nile
انا مش ناقص وجع دماغ

el zalou3
لما تمشى كده تبقى قلة احترام

Mr.abn el nile
ماشي انا قليل الادب ياعم
وشكرا ليكو


el zalou3
يا عم استنى تعالى نكمل الحلقة علشان كده عيب على فكرة

Mr.abn el nile
استقالتي هتكون معلق عليها قبل المغرب
انا خرجت من المجموعه


el zalou3
انت حر فى استقالتك
بس الادب انك تكمل الحلقة


Mr.abn el nile
مش هكمل
وخرجت من المجموعه وشكرا اوي لحد كده


el zalou3
انا كنت بحترمك
بس بعد كده خلاص انت سقطت من نظرى


Mr.abn el nile
مطلبتش ابقى في نظرك عشان اسقط منو
وشكرا اوي



مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


fallen-angel
مش كدا يعنى مهما كان انا المدير .. بهزر معاه بينا و بين بعض
لكن قصاد الناس يتكلم باحترام


el zalou3
الصراحة ده كان مقلب معمول فيك
يا ابن النيل


fallen-angel
ههههههههههههههههه

el zalou3
انا وكريم عملناه فيك

Mr.abn el nile
والله لو اتزاعت منا مكمل معاكو في المنتدى

el zalou3
ده كل الكلام اللى اتقال ده كان هزار
ده كان برنامج الكاميرا الخفية اللى فى المنتدى


fallen-angel
يابنى بنهرج معااك و هنعمل اكتر من حلقة مع ناس كتيير

Mr.abn el nile
شكرا اوي لحد كده ولو اتزعات متكلموش معايا وردي هيكون بعد الفطار

el zalou3
والله مقلب يابنى
وهنعمل كزا حلقة مع الاعضاء
انت مشفتش قبل كده برنامج الكامير الخفية اللى فى المنتدى
محدش بيزعل دى اتعملت فى زيزو ومزعلش


fallen-angel
و انا عمال استفز فيييك و انت مش عايز تستفز smille2 بس استفزيتك فالاخر و اتنرفزتmosffz 
يا كيمو مانت عارفنى يعنى هو انا هزعلك كدا ؟ ولا عمرك شفتنى بتكلم مع حد بالطريقة دى ؟
دا تهرييج والله و مقلب عاملينه فيك


Mr.abn el nile
شكرا اوي لحد كده ولو اتزعات متكلموش معايا وردي هيكون بعد الفطار



مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


الكواليس الخاصة بابن النيل والزلوع لمحاولة اقناع ابن النيل أنه مقلب

el zalou3
ده مقلب ياد

Mr.abn el nile
برضو والله مهكمل في المنتدى لو اتزاعت
انا غلطان اني سمحت اني اعمل معاك حوارات فاكر حوار لما كنت في الفوتوشوب احرجتني
قدمهم كلهم وعلى راي المثل اللي يتسلع من النار ينفخ في الزبادي لكن انا غلطان اني كلمتك


el zalou3
مقلب والله واى كلمة كانت علشان تستفزك بس
يا عم افهم بقولك مقلب واتعمل فى زيزو قبل كده وناس كتير ومحدش زعل


Mr.abn el nile
مش انتا عملة المقلب روح زيعو وابعد عن وشي وابقى قابلني لو شوفت وشي في المنتدى تاني

el zalou3
يعنى انتا زعلان اننا بنهزر معاك
علفكرة لما حد يهزر مع حد بيكون من العشم


Mr.abn el nile
ردي عليك بعد الفطار
ردي عليك بعد الفطار


el zalou3
ومش اى حد بيهزر مع حد الا لما يحون صحبه وصديقه

Mr.abn el nile
وانتا لا صحبي ولا صديقى

el zalou3
تب بص
انت سمعت برنامج من غير زعل اللى بيجى على قناة النهار


Mr.abn el nile
لا

el zalou3
بيعملوا مقالب فى اكبر النجوم ومدش بيزعل
لما يعرفوا انه مقلب
ده بالعكس بيحضونوا بعض


Mr.abn el nile
خليك بس فاتح لغايت لما افطر واجي

el zalou3
ده المقلب اللى اتمل فى زيزو وهو مزعلش
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


Mr.abn el nile
تعالى بقى
هههههههههههههههههههههه كنت بعمل فيك مقلب
زيع يابني فرح الناس


el zalou3
امال ايه حوارات انك هتمشى وكده

Mr.abn el nile
تبع الخطه وربنا

el zalou3
خطة ايه

Mr.abn el nile
اني اعمل فيك انتا وفالين مقلب
انا عارف انو مقلب من ساعت مافالين بدا يتكلم ويزعق


el zalou3
تب المهم اننا كان قصدنا نعمل برنامج علشان نضبط اعصابنا
لما حد يستفزنا وده اتعمل قبل كده كتير واى كلمة قلناها كانت بعرض استفزاتزك فقط


Mr.abn el nile
عارف والله
وفالين قلي وفضلنا نضحك



مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


الكواليس الخاصة بفالين والزلوع

el zalou3
ده مش راضى يتقنع خالص عمال اكلمه وهو ولا هو هنا

fallen-angel
الواد عملنا فيها هيفا وهبى smille2 

el zalou3
ههههههههه

fallen-angel
انا عمال اكلمه فالشات قاللى انا بمشى بمزااجى محدش بيطردنى
دا مش مقتنع انه مقلب
شكلنا اخترنا الشخص الغلط
بص كاتبلى ايه


el zalou3
اه للأسف

fallen-angel

بص كاتبلى ايه
والله مهكلمك حتى لو عملت ايه مش متكلم معاكو كان لازم احرس من صحابي لكن اانا طيب واستهال ضرب الجزم


el zalou3
وكاتبلى ايه
وانتا لا صحبي ولا صديقي
انا كان قصدى نعمل فكرة نحاول
ننمى بيها تمالك اعصابنا
حتى لو حد استفزنا


fallen-angel
الفكرة جميلة و اتعملت كتير و دمها خفيف و الناس بتحبها
بس كريم اللى مزودها اوى


el zalou3
بيقولى
خليك بس فاتح لغايت لما افطر واجي


fallen-angel

بيقولى خليك فاتح لحد مافطرsmille2 
شكله ناووى يشتمنى smille2 


el zalou3
وانا برده

fallen-angel

الواد كريم طلع مش سهلsmille2 
ضحك علينا احنا الاتنين smille2 


el zalou3
اه بس مش داخلة دماغى برده
يلا المهم هنكمل البرنامج


fallen-angel

ولا انا انا حاسس انه لما شاف نفسه زودها قال اخدها من الناحية دىsmille2 
مش مهم المهم اننا طلعنا بحلقةsmille2 



مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4


الكواليس الخاصة بابن النيل وفالين لمحاولة اقناع ابن النيل أنه مقلب

Mr.abn el nile
والله مهكمل معاكو

fallen-angel
ايه يابنى والله بنهررررررج

Mr.abn el nile
وانا اللي بمشي بمزاجي ومحدش بيطردني
هرجو مع نفسكو


fallen-angel
والله تهرييييييييج بنهززززززر معااك من الاول والله
كان فنيتنا نعمل المقلب من الاول و انا عمال استفز فيييك و انت مش عايز تستفز بس استفزيتك فالاخر و اتنرفزت


Mr.abn el nile
مش انتا عملة المقلب روح زيعو وابعد عن وشي وابقى قابلني لو شوفت وشي في المنتدى تاني

fallen-angel
يابنى دا تهريييج خلاص مش هيتزااع طالما انت مش عايز عادى يعنى المهم انت ماتزعلش

Mr.abn el nile
والله منا قاعد معاكو في المنتدى وانا غلطان بجد اني اتكلمت معاك

fallen-angel
عشان المقلب ؟ خلاص مفيش مقلب و هنمسحه ولا اكنه حصل

Mr.abn el nile
والله مهكلمك حتى لو عملت ايه مش متكلم معاكو كان لازم
احرس من صحابي لكن اانا طيب واستهال ضرب الجزم


fallen-angel
يابنى تحرس اييه انا اتعمل فيا مقلب من مدريدى من فترة

Mr.abn el nile
ردي عليك بعد الفطار

fallen-angel
و استفزنى جامد و اتزاعت و خلاص خلصت
حنا بنهرج يا كريم انت قلبت الموضوع جد ليه كدا


Mr.abn el nile
وخايف على سمعتك

fallen-angel
ادخل شوف حلقات الكاميرا الخافية يا صاحبى ولا سمعتى
هتتاثر ولا سمعتك هتتاثر الناس عارفة انه هزاار و احنا فرمضان زى برامج الكاميرا
الخفية بتاعة رمضان كدا زى برنامج رامز كدا يعنى احنا كنا لسة بنتكلم و بقولك انت اخويا
الصغير تقوم تزعل منى كدا هو مش الاخوات بيهزروا مع بعض عادى ولا ايه


Mr.abn el nile
خليك بس فاتح لغايت لما افطر واجي

fallen-angel
ينفع اخ يهزر مع اخووه و اخوه يزعل منه كدا

Mr.abn el nile
وعشان انا اخوك الصغير احب اقولك اني كنت بهزر معاك

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Wd4

فى نهاية هذا المقلب لازم نستفاد شئ وهو احترام الاخرين مهما حاول أحد استفزازنا ، أو
أحد يخالفنا فى الرأى ، فالاختلاف ظاهرة صحية ، دعونا نختلف ولكن لا نتخانق أو يغلط
أى منا فى الأخر ، دعونا نتحاور بشكل حضارى ونرتقى بأخلاقنا فوق كل شئ ، فليس من
المنطقى أن يخسر صديق صديقه بسبب مباراة بيس ، هذا هو قمة الحمق ، فاللعب للمتعة والاصدقاء للأبدssmmille 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mr.abn el nile

Mr.abn el nile

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4940
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2954
بطولاتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
أوسمتي أوسمتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Nobelp11
أفضل ثائـر ع الاقسام
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 52649310
افضل مشرف لقسم الألعاب لعام 2012
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 789871515
التصميم المميز لعيدميلاد p6s الثاني


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 1:09 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله حلو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
Anonymous


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 1:21 am

يا نهار اسود المقلب لزق ssmmille ssmmille ssmmille
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Zezo khawaga
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
Zezo khawaga

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3800
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 11557
بطولاتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 76020410
بطوله تيم الون(1)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Oouuou10
برونزية كأس العالم(2)
أوسمتي أوسمتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Admin11
أفضل عضو مجلس ادارة لعام2012
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Uoou_o10
توقعات اليوفا شامبيون
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Uoou_o10
توقعات الكأس(2,3)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Uoou_o10
توقعات الدورى(5)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
حلــ(12,13)ــــقات
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 31067410
افضل هجوم بالتدريب
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 70111810
أقوي دفاع بالتدريب
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 35200910
افضل لاعب مهاري بالتدريب

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 1:28 pm

ابن النيل كتب:

 Mr.abn el nile
استقالتي هتكون معلق عليها قبل المغرب
انا خرجت من المجموعه


ههههههههههههههههههههـ كل ماحد يكلمــهـ يقولهـ كدهـ

وبعدين انت علقت كل حاجة بعد الفطار ليا رد بعد الفطار هرد عليكـ

ايه يبني دهـ مكنش مقلب

الفكــرة جامدة

بس المفروض كنتوا سجلتوا الحلقات وبعد كدهـ تعرضوها واحدة واحدة انما كدهـ اتقفشتوا وش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://pes6stars.hooxs.com
fallen-angel

fallen-angel

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 6240
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2257
بطولاتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Uous_o11
فضية كأس العالم(3)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ B7881310
بطوله توب تين(10)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 24215226
فــضية اليوفا شامبيون (5)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Oouuoo10
برونزية راس السنة(2,3)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 24215210
فضية توب تين(9)
أوسمتي أوسمتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ B7881312
التصنيف: 7

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Sh2on110
افضل عضو لجنة شئون لاعبين لعام2012

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 941692187
السهرات ( 23 , 43 )

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
الحلـــ(5,18)ـــقه

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 3:00 pm

 عيب علييك يا زيزو بيه انت بتكلم ناس مديرين دلوقتى smille2 سجلنا طبعا smille2 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Zezo khawaga
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
Zezo khawaga

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3800
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 11557
بطولاتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 76020410
بطوله تيم الون(1)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Oouuou10
برونزية كأس العالم(2)
أوسمتي أوسمتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Admin11
أفضل عضو مجلس ادارة لعام2012
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Uoou_o10
توقعات اليوفا شامبيون
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Uoou_o10
توقعات الكأس(2,3)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Uoou_o10
توقعات الدورى(5)
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
حلــ(12,13)ــــقات
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 31067410
افضل هجوم بالتدريب
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 70111810
أقوي دفاع بالتدريب
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 35200910
افضل لاعب مهاري بالتدريب

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 4:52 pm

 ايوهـ بقــي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://pes6stars.hooxs.com
el zalou3

el zalou3

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4590
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1756
بطولاتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 941692187
السهره 52
أوسمتي أوسمتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 459775837
المُحرر المميز

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 27304210
افضل عضو لجنة اعلامية لعام2012

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 3dw110
افضل عضو لهذا العام لعام2012

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 55622710
الحيران في فوازير رمضان

مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 5:26 pm

الوقت اللى استغرقناه لاقناع ابن النيل انه مقلب أضعاف الوقت اللى عملنا فيه المقلبماو ماو 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mr.abn el nile

Mr.abn el nile

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4940
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2954
بطولاتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
أوسمتي أوسمتي : مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Nobelp11
أفضل ثائـر ع الاقسام
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 52649310
افضل مشرف لقسم الألعاب لعام 2012
مقلــــــــ7ــــــب مع ........ 789871515
التصميم المميز لعيدميلاد p6s الثاني


مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقلــــــــ7ــــــب مع ........   مقلــــــــ7ــــــب مع ........ Icon_minitimeالخميس يوليو 25, 2013 5:32 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مقلــــــــ7ــــــب مع ........
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: الهيئة الإعلامية لبيس6 ستارز :: قناة بيس6 ستارز© :: الكاميرا الخفية-
انتقل الى: