طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 210
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
amro

amro

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4850
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1796
بطولاتي : طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Empty
أوسمتي أوسمتي : طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Empty
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Nobelp11
أفضل ثائـر ع الاقسام

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Cnti
ميدالية البلياردو الفضية

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 654652926
افضل لاعب بالتدريب

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 8cce0110
افضل مشرف في الاسبوع

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Empty
مُساهمةموضوع: طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص   طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Icon_minitimeالجمعة أغسطس 02, 2013 12:02 am

الواضح اوى من كترة المواضيع اللى انا عاملها فى لجنة شئون اللاعبين الرسمية او حتى الوديةت ان انا من ساعة ما دخلت المنتدى وانا مبعدتش عن المشاكل وكل يوم مشكلة مع عضو او مشرف وكل ده علشان ارجع الحق لاصحابه وكده كده فى الاوزل والاخر الحق لازم هريجع لاصحابه وانا عامل الموضوع ده علشان ارجع الحق لاصحابه وعلشان فى العاب بتتلعب من ورا اللجنة والادارة رغم اتخاذ القرارات ومع ذلك فى انس مش عارفه انا بتكلم على مين انا بقا بتكلم عن العضو ذو الوجهين عضو يظهر بين الناس طيب ومع انه خبيث من داخل نفسه بتكلم على عضو يندم ويعتذر والناس تتقبل ذلك ومع ذلك يكرر خطأه بتكلم على العضو اللى اثار الجدل فى المنتدى منذ رجوعه المسئ للمنتدى واسمه وسمعته عضو لما يأس انو يرجع قعد يشتم فى المنتدى علشان اليأس اللى عمله لنفسه عضو تسبب فى طرد اعضاء وايذاهم اشد ايذاء وخصوصا خصم نقاط والطرد وانا منهم ورغم اننى اقل واحد ضررا فى الحكاية كلها وكان المفروض الاعضاة اللى عليهم الضرر الاكبر هما اللى يعملوا الموضوع ده وهم اللى يتحمله مسؤليته بالكامل ولكن انا عملت الموضوع ده علشان انا اللى بتكلم باسمهم ممكن ناس تانية غيرى تخاف تعمل شكوى تانية بسبب ان انا انطردت من المنتدى بالظلم من قبل ماكس عضو مجلس الادارة المحترم علشان مجرد ان مزاجه مش مظبوط وفى الاول علشان النقاط وخصمها انا هكتب الموضوع الاساسى وخد بالكم محدش عرف لسة الموضوع على مين ولييييه وكل اللى انا كاتبه ده مجرد اختصار تخيلوا لما يبقا الاختصار كده امال الشرح عامل ازاى ssmmille
mondji.zaini(gatouzo 2013) الشكوى مقدمة لمين:هو العضو
سبب الشكوى يا عم :فيما بعد
الادلة اللى معاك:الصور والشهود
الحقيقة يعنى من ساعة ما دخل المنتدى او لما رجع للمنتدى وهو مش مبطل مشاكل وكدب وتهديد فى الاعضاء وبيستغل سلطاته فى الغلط هنبدأ بقا بالغلط اللى هو عمله
استعنا على الشقى بالله:-
الحقيقة والله ان موجنى زياني هو نفس العضو جاتوزو ومعايا الادلة بالكامل ولو اللجنة عايزة الشهود عندى الشهود بس قبل ما ندى الادلة هنفرز الاخطاء والالعاب الخبيثة اللى كانت بتتعمل
بما ان موجى عندو حسابين كان بيستغلهم غلط مش المشكلة بس ان الادارة تمنع ان يكون للعضو اكتر من حساب دى المشكلة الاكبر
ازااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى :-
يعنى مثلا جاتوزو يعمل مساهمة فى موضوع من المواضيع يدخل بالحساب التانى اللى هو مونجى ويعمل تقييم ايجابى للمساهمة وبكده تعلى السمعة بتاعتو لحد ما وصلت ل195 يعنى بيعمل مساهمة بحساب ويدخل يقيمها بحساب تانى دى المشكلة واظن ان ده مش حاجة يستهان بها وممكن كمان تشوفوا بنفسكم الكلام ده
المشكلة التانية ان مونجى مطرود لمدة شهر ومع ذلك هو متمتع بكل خيرات المنتدى بواسطة العضو جاتوزو ان هو يدخل بيه وكأنه مش عارف حاجة خالص ومعايا الاعترافات
chakib golden الاعتراف الاول من قبل
ahidouci المعروف فى المنتدى بأسم
الصور اهي:-
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص H0cnh

معلش الصورة صغيرة شوية ومش منظمة علشان كنت مستعجل بس البداية من فوق والنهاية تحت
mondji.zaini والاعتراف بتاع جاتوزو نفسه لما انا قولتله اسمك فى السيرفر ايه علشان هنلعب بيست قالى
وممكن برده الادارة تشوف الايبى بتاع جاتوزو هتلاقى ان هو نفس الايبى بتاع مونجى وان ثبت ذلك فأنا اطالب بايقاف اللاعب جاتوزو لمدة شهر زى ما مونجى انطرد لمدة شهر لان مينفعش واحد زى ابن النيل ينطرد اسبوع بسبب مونجى ماهو كان ممكن يعمل حساب تانى ويدخل عادى خالص اظن ان كده كفاية وانا كلى امل ان اللجنة هتتخذ اللازم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

amro

amro

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 4850
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1796
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Nobelp11
أفضل ثائـر ع الاقسام

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Cnti
ميدالية البلياردو الفضية

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 654652926
افضل لاعب بالتدريب

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 8cce0110
افضل مشرف في الاسبوع

مُساهمةموضوع: رد: طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص   طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Icon_minitimeالجمعة أغسطس 02, 2013 5:47 pm

اظن ان مش ده المتوقع من اى حد يعنى لما الموضوع يتشاف 25 مرة ومحدش يرد
fallen-angel

fallen-angel

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 6240
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2257
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Uous_o11
فضية كأس العالم(3)
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص B7881310
بطوله توب تين(10)
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 24215226
فــضية اليوفا شامبيون (5)
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Oouuoo10
برونزية راس السنة(2,3)
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 24215210
فضية توب تين(9)
طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص B7881312
التصنيف: 7

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Sh2on110
افضل عضو لجنة شئون لاعبين لعام2012

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص 941692187
السهرات ( 23 , 43 )

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
الحلـــ(5,18)ـــقه

مُساهمةموضوع: رد: طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص   طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص Icon_minitimeالجمعة أغسطس 02, 2013 8:48 pm

اولا : الموضوع خارج اختصاصات لجنة شئون اللاعبين لانه هيحتاج صلاحيات غير معطاه للجنة .

ثانيا : ناسف على تأخر الرد لكنه كان لدراسة الموضوع

ثالثا : نيجى بقى لموضوع الشكوى .. تم كشف الايبيهات الخاصة بالعضوية و اتضح ان كل عضو ايبيهاته غير ثابتة و متغيرة باستمرار فمقدرناش نتوصل من خلالها ان العضويتين يملكهم لاعب واحد طبعا ... تانى نقطة مفيش ادلة فى الموضوع , بمعنى اصح ادلة غير كافية بالمرة

يعنى مفيش دليل على موضوع التقييمات دا , دا مجرد احتمال انت وضعته
و ahidouci مع احترامنا الكامل ليه لكنه لاعب جديد مكملش اسبوع فى المنتدى فهناخد بشهادته على اى اساس , و حتى اذا كان لاعب قديم الشهادة بدون ادلة مقنعة غير كافية .

عموما نشكرك على سعيك لكشف الحقائق , و يبقى الحال على ماهو عليه

طلب لتحقيق مبدأ تكافؤ الفرص
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ثورة الغضب مسمترة للمرة التاسعة و فاضلها خطوة لتحقيق الاهم
» الفوز بالبيست رغم الفرص الضائعة
» بيست الفرص الضائعة .. مدريدي Vs زيزو الجن
» بالفيديو.. اليابان تهزم أسبانيا بهدف أوتسو فى مباراة الفرص الضائعة