يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا 210
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SUPERMESSI

SUPERMESSI

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 550
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 385
بطولاتي : يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Empty

أوسمتي أوسمتي : يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Empty

يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا   يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Icon_minitimeالأحد يونيو 19, 2011 3:46 pm

يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا ::that::
????
زائر
Anonymous

يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا   يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Icon_minitimeالأحد يونيو 19, 2011 3:50 pm

هههه

ولا يهمك يا ميسى

متعملش حساب للاج اوى كده

احنا المهم عندنا الصداقة مش اللعب وبس

وانا عن نفسى ببقى موجود الصبح بدرى لو حبيت تلاعبنى
SUPERMESSI

SUPERMESSI

بطولاتي : يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Empty

أوسمتي أوسمتي : يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Empty

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا   يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Icon_minitimeالأحد يونيو 19, 2011 4:23 pm

max كتب:
هههه

ولا يهمك يا ميسى

متعملش حساب للاج اوى كده

احنا المهم عندنا الصداقة مش اللعب وبس

وانا عن نفسى ببقى موجود الصبح بدرى لو حبيت تلاعبنى

احنا لعبنا ولو مفيش لاج بعد اذنك اعمل اعلان علشان الناس تعرف ::that::
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا   يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Icon_minitimeالأحد يونيو 19, 2011 5:24 pm

لا يوجد لاج على الاطلاق
SUPERMESSI

SUPERMESSI

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا   يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Icon_minitimeالأحد يونيو 19, 2011 6:39 pm

max كتب:
لا يوجد لاج على الاطلاق

شكرا علي صراحتك يا ماكس وارجو ان تعلن عن هذا :>>) ::O::O:: ::oh::yes:: ::that:: goldy2
Zezo khawaga
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
Zezo khawaga

<b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3800
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 11557
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا 76020410
بطوله تيم الون(1)
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Oouuou10
برونزية كأس العالم(2)
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Admin11
أفضل عضو مجلس ادارة لعام2012
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Uoou_o10
توقعات اليوفا شامبيون
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Uoou_o10
توقعات الكأس(2,3)
توقعات الدورى(5)
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
حلــ(12,13)ــــقات
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا 31067410
افضل هجوم بالتدريب
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا 70111810
أقوي دفاع بالتدريب
يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا 35200910
افضل لاعب مهاري بالتدريب

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا   يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Icon_minitimeالإثنين يونيو 20, 2011 2:16 am

تمام وانت مسموح لك المشاركة في البطولات اصلا

https://pes6stars.hooxs.com
SUPERMESSI

SUPERMESSI

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا   يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 22, 2011 9:16 pm

زيزو الجن كتب:
تمام وانت مسموح لك المشاركة في البطولات اصلا

اوك يا جن ::that::

يا جماعه عايز حد يلاعبني علشان يقول للناس كلها ان اللج انتهي تماماااااااااا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا جماعه دلوقتي اللاج عندي انتهي تماما واللي مش مصدق يدخل
» عايز أي حد يلاعبني ودي
» في حد موجود دلوقتي عايز يلاعبني
» اتحدى زيزو now
» كلها طموحات