مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 210
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer
تم نقل الموقع إالى الرابط التالى

pes6stars الموقع الرسمى لبطولات pro evolution soccer


 
الرئيسيةالتسجيلدخول

 

 مناقشات دور ال4 لبطولة توينز

اذهب الى الأسفل 
5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Zezo khawaga
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
Zezo khawaga

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3800
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 11557
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 76020410
بطوله تيم الون(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Oouuou10
برونزية كأس العالم(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Admin11
أفضل عضو مجلس ادارة لعام2012
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uoou_o10
توقعات اليوفا شامبيون
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uoou_o10
توقعات الكأس(2,3)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uoou_o10
توقعات الدورى(5)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
حلــ(12,13)ــــقات
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 31067410
افضل هجوم بالتدريب
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 70111810
أقوي دفاع بالتدريب
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 35200910
افضل لاعب مهاري بالتدريب

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 5:00 am

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Up13093470311

:: النسخة الاولى::


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 1211_m10


مباريات دور ال4 :

الجانب اليمين

Forward vs Lambarddrogba

الجانب الأيسر


Golden Racer vs Toti



مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 1211_m10

..:: مناقشات دور ال4 ::..

هنا يتم الاتفاق على مواعيد اللعب بين الاعبين

وهو المكان المخصص للمناقشات فقط

وهو المكان الذى تلجأ اليه اللجنة للفصل فى المباريات


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 1211_m10

كابتن الفرقة فقط الذى يتحدث فى المناقشات

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 1211_m10

دور ال4 يبدأ
من يوم الأثنين , 25/7/2011
إلي يوم الأربعاء, الســــــ 12 مساءا ـــــاعة 27/7/2011


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 1211_m10

ملاحظات هامة :
1- على جميع اللاعبين مراجعة ( لائحة شئون اللاعبين ) للتأكد من التعرف على جميع المواد بعد تحديث اللائحة.
( لائحة لجنة شئون اللاعبين )

2_ المطشات زهابا وإيابا في كل جولة ماعدا النهائي



Graphic : M A X
Assistant Graphic : Vackrol.Singer


Pes6sTars

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 952633


وهل للمتعة .. مكانا اخر !!

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 195600


عدل سابقا من قبل زيزو الجن في الأربعاء يوليو 27, 2011 5:57 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://pes6stars.hooxs.com
Zezo khawaga
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
Zezo khawaga

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3800
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 11557
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 76020410
بطوله تيم الون(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Oouuou10
برونزية كأس العالم(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Admin11
أفضل عضو مجلس ادارة لعام2012
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uoou_o10
توقعات اليوفا شامبيون
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uoou_o10
توقعات الكأس(2,3)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uoou_o10
توقعات الدورى(5)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Hhk10
افضل هدف فى الاسبوع
حلــ(12,13)ــــقات
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 31067410
افضل هجوم بالتدريب
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 70111810
أقوي دفاع بالتدريب
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 35200910
افضل لاعب مهاري بالتدريب

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 5:09 am

تعريف الفرق

ForWord (Hema&king-of-pes)
Lambarddrogba (vackrol & Didarzouhier)
Golden Racer (kingabdo&messilord)
Toti (ahmad.901&ahmad.10)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://pes6stars.hooxs.com
????
زائر
Anonymous


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 5:23 am

يا فريق لامبرد معادنا من 5 الفجر لغايه 7
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmad.901

ahmad.901

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 2240
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 559
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 48565611
بطل الدورى(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 21b11312
فضية الكأس(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Ouoo10
كأس السوبر(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Up130912
(1)2vs2 champion..twins cup

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 3kalam10
سهرة عيد الأم(1)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 9:53 am

مواعيدنا من الساعة 4 الي الساعة 6 سواء العصر او الفجر

فايه رايكو وانتو ايه مواعيدكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Vakerol
ادارة الموقع
ادارة الموقع
Vakerol

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 5360
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 3396
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز B7881310
بطولة توب تين(6)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 24215210
فضية توب تين(12)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uous_o11
فضية كأس العالم(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز B7881312
التصنيف : 8
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Pictur11
وسام اجمد واحد (فبراير2013)

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Sh2on110
أفضل رئيس لجنة شؤون لاعبين لعام2011

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 941692187
السهرة 5

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز U47k110
ميدالية البلياردو البرونزية

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 27678510
ميدالية سيف المعرفة الفضية

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 12:58 pm

abdo كتب:
يا فريق لامبرد معادنا من 5 الفجر لغايه 7

اوك هنتقابل اليوم بعد الساعه 2 ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
King-Abdo

King-Abdo

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3750
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1966
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Up131111
كأس بيست البيستات(1)

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Up133511 مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Oouu_o11
بطولةاكتيف جولز(2)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 24215210
فضيتين اليويفا تشامبيون(1)و(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 3dw110
أفضل عضو لعام 2011

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 3:48 pm

مواعدنا يا احمد

زي مقلتلك امبارح


في الساعة 12 بليل بتوقيت مصر

وو راي بمواعيدكم انوا مش مناسب خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmad.901

ahmad.901

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 2240
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 559
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 48565611
بطل الدورى(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 21b11312
فضية الكأس(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Ouoo10
كأس السوبر(1)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Up130912
(1)2vs2 champion..twins cup

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 3kalam10
سهرة عيد الأم(1)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 11:16 pm

ميسي وافق علي ميعاد من 4 العصر لحد الساعة 6 المغرب
فارجو ان تكون متواجد ياكينج عبدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
King-Abdo

King-Abdo

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 3750
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 1966
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Up131111
كأس بيست البيستات(1)

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Up133511 مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Oouu_o11
بطولةاكتيف جولز(2)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 24215210
فضيتين اليويفا تشامبيون(1)و(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 3dw110
أفضل عضو لعام 2011

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 11:18 pm

@ahmad.901 كتب:
ميسي وافق علي ميعاد من 4 العصر لحد الساعة 6 المغرب
فارجو ان تكون متواجد ياكينج عبدو

ok

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 504793
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Vakerol
ادارة الموقع
ادارة الموقع
Vakerol

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 5360
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 3396
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز B7881310
بطولة توب تين(6)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 24215210
فضية توب تين(12)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uous_o11
فضية كأس العالم(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز B7881312
التصنيف : 8
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Pictur11
وسام اجمد واحد (فبراير2013)

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Sh2on110
أفضل رئيس لجنة شؤون لاعبين لعام2011

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 941692187
السهرة 5

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز U47k110
ميدالية البلياردو البرونزية

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 27678510
ميدالية سيف المعرفة الفضية

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 9:19 am

النهارده بالليل هنلعب اكيد يا فريق كينج و هيما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
Anonymous


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 5:21 pm

هنتجمع الساعه 5 الفجر و الى مش هيجى يبقى حرام عليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
Anonymous


مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 12:09 am

و الله مينفعش كده انا موجود انا و هيما ليل و نهار مش بنشوف غير زوهير و فاكرول مش عامل غير رد واحد بس ينفع كده يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
-HeMa-

-HeMa-

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 1150
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 2039
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 3kalam10
سهرة عيد الأم(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty



مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 12:24 am

اه والله ............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://pes6stars.hooxs.com
Vakerol
ادارة الموقع
ادارة الموقع
Vakerol

نــوعى : ذكر
    <b>عدد النقاط</b> عدد النقاط : 5360
<b>الْمَشِارَكِات</b> الْمَشِارَكِات : 3396
بطولاتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز B7881310
بطولة توب تين(6)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 24215210
فضية توب تين(12)
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Uous_o11
فضية كأس العالم(2)
أوسمتي أوسمتي : مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز B7881312
التصنيف : 8
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Pictur11
وسام اجمد واحد (فبراير2013)

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Sh2on110
أفضل رئيس لجنة شؤون لاعبين لعام2011

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 941692187
السهرة 5

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز U47k110
ميدالية البلياردو البرونزية

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز 27678510
ميدالية سيف المعرفة الفضية

مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Empty
مُساهمةموضوع: رد: مناقشات دور ال4 لبطولة توينز   مناقشات دور ال4 لبطولة توينز Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 1:58 am


احنا الاتنينموجودين اهه فين هيما و لا على رأى المثل خدوهم بالصوت كده كده هيغلبوكم smille2 Thumb_Down ::hah::
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مناقشات دور ال4 لبطولة توينز
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: قسم البطولات الرسمية © :: بطولة Twins Cup-
انتقل الى: